Podstawowe informacje
Statut Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Mandziak
- Wytworzony przez: Agnieszka Mandziak (administrator)
- Nadrzędna kategoria: Podstawy prawne
- Kategoria: Statut Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu
- Odsłony: 1964
Redakcja Biuletynu Informacji Publicznej
- Agnieszka Mandziak
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Nowym Tomyślu, Redakcja BIP
- Odpowiedzialność: Redaktor strony podmiotowej BIP, Zarządzanie publikacjami w BIP.
- Telefon: +48 61 4423436
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Mandziak
- Wytworzony przez: Agnieszka Mandziak (administrator)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Redakcja BIP
- Odsłony: 6695
Oświadczenie majątkowe Dyrektora Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu
Karta informacyjna dokumentu
Znak, nr: | Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Nowym Tomyślu |
---|---|
Nazwa: | Oświadczenie majątkowe Dyrektora Magdaleny Kędzia - Kluj za rok 2015 |
z dnia: | 7.04.2015 r. |
Przechowuje: | Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu |
Dostępność danych: | Nie ma ograniczeń w dostępie do danych |
Podstawa ograniczenia: | --- |
Tekst - treść: | Prosimy pobrać poniżej załączniki |
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Mandziak
- Wytworzony przez: Agnieszka Mandziak (Agnieszka Mandziak)
- Nadrzędna kategoria: Władze i ich kompetencje
- Kategoria: Oświadczenia majątkowe
- Odsłony: 2097
Polityka prywatności witryn Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu
Prosimy o zapoznanie się z Polityką prywatności witryn wydawanych przez pppnt.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Mandziak
- Wytworzony przez: Agnieszka Mandziak (Agnieszka Mandziak)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Informacje prawne
- Odsłony: 11310
Ochrona danych osobowych
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Marlena Galas, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Mandziak
- Wytworzony przez: Agnieszka Mandziak (administrator)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 1134
Wyniki naboru na wolne stanowisko specjalisty ds. BHP
Wyniki naboru na wolne stanowisko specjalisty ds. BHP - załącznik
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Mandziak
- Wytworzony przez: Agnieszka Mandziak (administrator)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Naszej Instytucji
- Kategoria: Wyniki naboru
- Odsłony: 1460
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 17
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 20
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 4
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowym Tomyślu
Siedziba: ul. E.Sczanieckiej 1, 64-300 Nowy Tomyśl
Telefon: + 48 (61) 4423436
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor: Magdalena Kędzia-Kluj
Regon: 000717005
NIP: 7881825795
adres ezd: PPPNT/SkrytkaESP
GODZINY PRACY PORADNI
1.Poradnia jest czynna pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
2. Sekretariat Poradni jest czynny w następujących godzinach:
Poniedziałek od godz. 7:00 do godz. 15:00
Wtorek od godz. 7:00 do godz. 17:00
Środa od godz. 7:00 do godz. 15:00
Czwartek od godz. 7:00 do godz. 15:00
Piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00
3.Specjaliści planują zadania i realizują je na terenie Poradni, szkoły, przedszkola lub placówki w godzinach od 8:00 do 18:00.
4.Istnieje ustawowy obowiązek realizacji godzin dostępności specjalistów. Oznacza to, że rodzic, prawny opiekun lub pełnoletni uczeń może bez wcześniejszego umawiania spotkać się z danym specjalistą.
Poniżej przedstawiamy harmonogram dostępności specjalistów.
|
Uwagi.
Poradnia jest placówką oświatową prowadzoną przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu
Nadzór pedagogiczny sprawuje Kuratorium Oświaty w Lesznie
Podstawy prawne Liczba artykułów: 1
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013r. roku w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno- pedagogicznych w tym publicznych poradni specjalistycznych ( Dz. U. z 2013 r. poz.199 )
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. z 2002 r. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.)
Organizacja Liczba artykułów: 2
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowym Tomyślu jest placówką publiczną. Organem prowadzącym Poradnię jest Powiat Nowotomyski. Poradnia podlega nadzorowi pedagogicznemu Wielkopolskiego Kuratora Oświaty w Poznaniu.
Rejonem działania Poradni objęte są gminy: Lwówek, Nowy Tomyśl, Opalenica, Zbąszyń, Kuślin, Miedzichowo
Organami Poradni są:
- dyrektor Poradni
- Rada Pedagogiczna, którą tworzą pracownicy pedagogiczni Poradni.
Poradnia funkconuje przez cały rok jako placówka, w której nie są przewidziane ferie szkolne. Dzienny czas pracy Poradni ustala dyrektor Poradni w porozumieniu z organem prowadzącym. Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku.
Szczegółową organizację działania Poradni w danym roku szkolnym określa arkusz organizacyjny Poradni, opracowany przez dyrektora Poradni, oraz roczny plan pracy Poradni.
Na podstawie zatwierdzonego arkusza organizacyjnego Poradni ustalony zostaje harmonogram pracy. Dyrektor przedkłada Radzie Pedagogicznej do zaopiniowania propozycje przydziału pracownikom stałych prac i zajęć w ramach wynagrodzenia zasadniczego.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 1
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej oraz wszystkich jednostkach i komórkach organizacyjnych Naszej Instytucji.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 1
- Organami Poradni są:
- Dyrektor Poradni
- Rada Pedagogiczna
Dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej:
1. Jest dyrektorem zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce pracowników.
2. Zatrudnia i zwalnia pracowników.
3. Dyrektor przyznaje nagrody oraz wymierza kary porządkowe pracownikom Poradni, nagradza pracowników niepedagogicznych.
4. Wnioskuje po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej o odznaczenia, nagrody i inne wyróżnienia dla pracowników.
5. Kieruje bieżącą działalnością merytoryczną i organizacją Poradni.
6. Dyrektor reprezentuję Poradnię na zewnątrz.
7. Do zadań Dyrektora należy sprawowanie nadzoru merytorycznego w stosunku do pracowników pedagogicznych.
8. Dyrektor: realizuje uchwały Rady Pedagogicznej podjęte w ramach jej kompetencji, zawiesza uchwały Rady Pedagogicznej niezgodne z prawem i przekazuje je do rozstrzygnięcia przez organ prowadzący Poradnię.
9. Dysponuje środkami finansowymi określonymi w planie finansowym.
10. Powołuje i odwołuje Kierownika filii Poradni.
11. Dokonuje oceny pracy pracowników, nadaje stopnie awansu nauczyciela kontraktowego.
12. Organizuje obsługę administracyjną Poradni.
13. Wykonuje inne zadania określone w przepisach szczegółowych:
a) ustala przydział czynności pracowników Poradni,
b) przewodniczy posiedzeniom Rady Pedagogicznej,
c) przewodniczy posiedzeniom Zespołu Orzekającego,
d) zapewnia na terenie Poradni całościowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy,
e) w wykonywaniu zadań podejmuje inne decyzje wynikające z przepisów szczegółowych, uchwał Rady Pedagogicznej oraz innych sytuacji.
Rada Pedagogiczna.
1. Uchwala Statut Poradni oraz jego nowelizacje.
2. Uchwala Regulamin działalności Rady Pedagogicznej Poradni.
3. Może występować z wnioskiem do organu prowadzącego Poradnię o odwołanie z funkcji dyrektora.
4. Rada Pedagogiczna zatwierdza plan pracy Poradni, plan doskonalenia zawodowego, plan nadzoru pedagogicznego.
5. Rada Pedagogiczna opiniuje w szczególności:
a) organizację pracy Poradni,
b) wnioski dyrektora o przyznanie pracownikom nagród, dodatków motywacyjnych odznaczeń i innych wyróżnień,
c) propozycje dyrektora w sprawach przydziału pracownikom merytorycznym prac i zajęć w ramach wynagrodzenia zasadniczego.
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Naszej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.
Programy i raporty Liczba artykułów: 0
W dziale Programy i raporty znajdą Państwo informacje o zamierzeniach Naszej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych i okresowych oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Finanse i mienie Liczba artykułów: 2
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Naszej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Nasza Instytucja.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo sprawozdania finansowe Naszej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych ze źródeł publicznych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 1
-
Indywidualne nauczanie
-
Kształcenie specjalne
-
wniosek o przyznanie kształcenia specjalnego na podstawie druku PPP-pobierz
-
opinia od nauczyciela,
-
aktualne wyniki badania psychologiczno-pedagogicznego (w sytuacji jeżeli diagnoza była przeprowadzona poza PPP Nowy Tomyśl)
-
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
-
zaświadczenie lekarskie opisujące aktualny stan dziecka,
-
dowody leczenia.
-
wniosek o przyznanie wczesnego wspomagania - pobierz
-
opinia nauczyciela prowadzącego w sytuacji uczęszczania przez dziecko do placówki oświatowej.
-
-
Opinia preferencyjna
-
zaświadczenie lekarskie opisujące aktualny stan dziecka,
-
opinia od nauczyciela,
-
aktualne wyniki badania psychologiczno-pedagogicznego (w sytuacji jeżeli diagnoza była przeprowadzona poza PPP Nowy Tomyśl)
-
wniosek o wydanie opinii preferencyjnej na podstawie druku PPP
-
-
Zgłoszenie do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej na badania psychologiczno-pedagogiczne, badanie zawodowe i konsultację logopedyczną
-
wniosek o przebadanie dziecka na podstawie druku PPP - pobierz
-
na badanie należy stawić się z:
-
aktualną opinią od nauczyciela,
-
zeszytami.
-
-
. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Zaświadczenie lekarskie na Zespół Orzekający - indywidualne nauczanie
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 1
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdą Państwo wyjątki z tych przepisow oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Naszej Instytucji.
-
Indywidualne nauczanie
-
zaświadczenie lekarskie na podstawie druku PPP ,
-
dowody leczenia,
-
wniosek o przyznanie indywidualnego nauczania,
-
aktualna opinia od nauczyciela,
- jeżeli sprawa dotyczy ucznia szkoły średniej prowadzącej kształcenie w zawodzie - zaświadczenie od lekarza medycyny pracy.
-
-
Kształcenie specjalne
-
wniosek o przyznanie kształcenia specjalnego na podstawie druku PPP,
-
opinia od nauczyciela,
-
aktualne wyniki badania psychologiczno-pedagogicznego (w sytuacji jeżeli diagnoza była przeprowadzona poza PPP Nowy Tomyśl)
-
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
-
zaświadczenie lekarskie opisujące aktualny stan dziecka,
-
dowody leczenia.
-
wniosek o przyznanie wczesnego wspomagania,
-
opinia nauczyciela prowadzącego w sytuacji uczęszczania przez dziecko do placówki oświatowej.
-
-
Opinia preferencyjna
-
zaświadczenie lekarskie opisujące aktualny stan dziecka,
-
opinia od nauczyciela,
-
aktualne wyniki badania psychologiczno-pedagogicznego (w sytuacji jeżeli diagnoza była przeprowadzona poza PPP Nowy Tomyśl)
-
wniosek o wydanie opinii preferencyjnej na podstawie druku PPP
-
-
Zgłoszenie do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej na badania psychologiczno-pedagogiczne, badanie zawodowe i konsultację logopedyczną
-
wniosek o przebadanie dziecka na podstawie druku PPP,
-
na badanie należy stawić się z:
-
-
aktualną opinią od nauczyciela,
-
zeszytami.
-
-
O BIP Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 7
Na tej stronie znajdą Państwo odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 2
Ogłoszenia Liczba artykułów: 12
W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 0
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Naszej Instytucji Liczba artykułów: 8
Wyniki naboru Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się informacje o wynikach naboru pracowników do Naszej Instytucji.
Oferty pracy Liczba artykułów: 6
Obwieszczenia i komunikaty Liczba artykułów: 4
W tym dziale zamieszczamy różne oficjalne komunikaty i obwieszczenia z zakresu działalności Naszej Instytucji.