Rejestry akt i archiwa

Poradnia prowadzi i przechowuje następująca dokumentację:

  • wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy Poradni, zawierający numer nadany przez Poradnię przy zgłoszeniu,
  • imię i nazwisko dziecka albo pełnoletniego ucznia, jego datę urodzenia numer PESEL , a w przypadku braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz adres zamieszkania
  • rejestr wydanych opinii i rejestr wydanych orzeczeń , zawierający numer nadany przez Poradnie przy zgłoszeniu, numer opinii lub orzeczenia oraz datę ich wydania
  • dokumentację badań
  • dzienniki indywidualnych zajęć pracowników pedagogicznych Poradni
  • roczny plan pracy
  • koncepcję pracy Poradni na 5 lat
  • roczny plan nadzoru pedagogicznego
  • dzienniki zajęć specjalistycznych – indywidualnych i grupowych
  • protokolarz zebrań Rady Pedagogicznej
  • protokoły posiedzeń Zespołów Orzekających
  • rejestr zarządzeń dyrektora
  • lokalna baza danych Systemu Informacji Oświatowej
  • inna dokumentację, zgodnie z odrębnymi przepisami
  • Informacja o lokalizacji rejestrów, ewidencji i archiwum: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Nowym Tomyślu, ul. E. Sczanieckiej 1, 64-300 Nowy Tomyśl

W tej kategorii nie ma artykułów. Jeśli na tej stronie wyświetlane są podkategorie, mogą zawierać artykuły.